Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
InPost Paczkomaty 24/7
Paczkomaty InPost
Dane kontaktowe

Gadżetarnia
Al. Solidarności 15 lok. 114
15-751 Białystok
woj. podlaskie

tel: 668 013 377
mail: gadzetarnia.pl@gmail.com

Reklamacja towaru

REKLAMACJA PRODUKTU

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność za sprzedane produkty jeżeli brak zgodności produktu z umową sprzedaży zostanie stwierdzony w okresie dwóch lat od momentu ich wydania. Jeżeli otrzymałeś produkt wadliwy, skontaktuj się z nami.

 

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI

  1. Poinformuj nas o wadzie produktu lub braku zgodności produktu z Umową Sprzedaży. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Informację przekaż do nas pocztą elektroniczną na adres: gadzetarnia.pol@gmail.com lub listownie na adres: Gadżetarnia.pl Al. Solidarności 15 lok 114, 15-751 Białystok
  2. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania.
  3. Możemy zwrócić się do Ciebie z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie przez nas reklamacji.
  4. Jeżeli będzie to konieczne, poprosimy Cię o dostarczenie do nas reklamowanego produktu. W tym wypadku reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: Gadżetarnia.pl Al. Solidarności 15 lok 114, 15-751 Białystok
  5. Jeżeli nie będziemy w stanie spełnić Twojego żądania naprawy lub wymiany produktu (np. z powodu nadmiernych kosztów lub wyczerpania stanów magazynowych), możemy zaproponować Ci inne rozwiązanie, w tym także odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot otrzymanych od Ciebie płatności.
  6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  7. Szczegółowe informacje odnośnie procedury rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu w pkt. 7. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl