Bestsellery
Wrist Ball KULA DO ĆWICZEŃ NADGARSTKA ŻYROSKOPOWA
Wrist Ball KULA DO ĆWICZEŃ NADGARSTKA ŻYROSKOPOWA

37,80 zł

Lampka astronauta na USB do laptopa komputera
Lampka astronauta na USB do laptopa komputera

24,50 zł

Ekskluzywne mosiężne Szachy - Łucznicy 28x28 cm
Ekskluzywne mosiężne Szachy - Łucznicy 28x28 cm

1 311,10 zł

Kapcie mops rozm 31-36 dla dzieci PLUSZOWE PIESEK
Kapcie mops rozm 31-36 dla dzieci PLUSZOWE PIESEK

62,80 zł

Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
InPost Paczkomaty 24/7
Paczkomaty InPost
Dane kontaktowe

Gadżetarnia
ul. Transportowa 2F lok. U1
15-399 Białystok
woj. podlaskie

tel: 668 013 377
mail: gadzetarnia.pl@gmail.com

Reklamacja towaru

REKLAMACJA PRODUKTU

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność za sprzedane produkty jeżeli brak zgodności produktu z umową sprzedaży zostanie stwierdzony w okresie dwóch lat od momentu ich wydania. Jeżeli otrzymałeś produkt wadliwy, skontaktuj się z nami.

 

OPIS PROCEDURY REKLAMACJI

  1. Poinformuj nas o wadzie produktu lub braku zgodności produktu z Umową Sprzedaży. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Informację przekaż do nas pocztą elektroniczną na adres: gadzetarnia.pol@gmail.com lub listownie na adres: Gadżetarnia.pl ul. Transportowa 2F lok. U1, 15-399 Białystok
  2. W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania.
  3. Możemy zwrócić się do Ciebie z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie przez nas reklamacji.
  4. Jeżeli będzie to konieczne, poprosimy Cię o dostarczenie do nas reklamowanego produktu. W tym wypadku reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: Gadżetarnia.pl ul. Transportowa 2F lok. U1, 15-399 Białystok
  5. Jeżeli nie będziemy w stanie spełnić Twojego żądania naprawy lub wymiany produktu (np. z powodu nadmiernych kosztów lub wyczerpania stanów magazynowych), możemy zaproponować Ci inne rozwiązanie, w tym także odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot otrzymanych od Ciebie płatności.
  6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  7. Szczegółowe informacje odnośnie procedury rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu w pkt. 7. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl