Bestsellery
Neon 2 m DEKORACJA niebieski ŚWIECĄCY PASEK LAMPKA
Neon 2 m DEKORACJA niebieski ŚWIECĄCY PASEK LAMPKA
69,70 zł
Neon 2 m DEKORACJA różowy ŚWIECĄCY PASEK LAMPKA
Neon 2 m DEKORACJA różowy ŚWIECĄCY PASEK LAMPKA
69,70 zł
KURA ZNOSZĄCA JAJKA JAJA ŚPIEWAJĄCA INTERAKTYWNA
KURA ZNOSZĄCA JAJKA JAJA ŚPIEWAJĄCA INTERAKTYWNA
149,60 zł
BRELOK SERDUSZKO BRELOCZEK SERCE HEART ZAWIESZKA
BRELOK SERDUSZKO BRELOCZEK SERCE HEART ZAWIESZKA
8,20 zł
KUBEK WAŁEK KUCHENNY DO CIASTA PANI DOMU GOSPODYNI
KUBEK WAŁEK KUCHENNY DO CIASTA PANI DOMU GOSPODYNI
22,10 zł
PODUSZKA SZYJĘ KAWAŁEK DREWNA DREWNO KŁODA WAŁEK
PODUSZKA SZYJĘ KAWAŁEK DREWNA DREWNO KŁODA WAŁEK
38,30 zł
MIARKA ŚLIMACZEK CENTYMETR CALE BRELOK BRELOCZEK
MIARKA ŚLIMACZEK CENTYMETR CALE BRELOK BRELOCZEK
4,80 zł
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacja towaru

Opis procedury reklamacji:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem gadzetarnia.pl@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl