
- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje

Gadżetarnia
Al. Solidarności 15 lok. 114
15-751 Białystok
woj. podlaskie
tel: 668 013 377
mail: gadzetarnia.pl@gmail.com
Reklamacja towaru
REKLAMACJA PRODUKTU
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność za sprzedane produkty jeżeli brak zgodności produktu z umową sprzedaży zostanie stwierdzony w okresie dwóch lat od momentu ich wydania. Jeżeli otrzymałeś produkt wadliwy, skontaktuj się z nami.
OPIS PROCEDURY REKLAMACJI
- Poinformuj nas o wadzie produktu lub braku zgodności produktu z Umową Sprzedaży. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Informację przekaż do nas pocztą elektroniczną na adres: gadzetarnia.pol@gmail.com lub listownie na adres: Gadżetarnia.pl Al. Solidarności 15 lok 114, 15-751 Białystok
- W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojego oświadczenia lub żądania.
- Możemy zwrócić się do Ciebie z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie przez nas reklamacji.
- Jeżeli będzie to konieczne, poprosimy Cię o dostarczenie do nas reklamowanego produktu. W tym wypadku reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: Gadżetarnia.pl Al. Solidarności 15 lok 114, 15-751 Białystok
- Jeżeli nie będziemy w stanie spełnić Twojego żądania naprawy lub wymiany produktu (np. z powodu nadmiernych kosztów lub wyczerpania stanów magazynowych), możemy zaproponować Ci inne rozwiązanie, w tym także odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot otrzymanych od Ciebie płatności.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Szczegółowe informacje odnośnie procedury rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu w pkt. 7.